söndag 8 november 2009

En liten smygtitt....


Ja,så har helgen flugit förbi
så fort så man knappt hunnit blinka.
Kalasande av alla de slag,har vi
hunnit med.
Lite vila,kyrkobesök idag och massa måste-göra-
saker inför veckan.
Så nu är vi taggade inför en ny vecka.
Nej,inte riktigt,men när måndagen väl
har börjat,så rullar ju veckan på i
ett nafs.
Vi håller på med köket,och idag får ni se
en liten tjuvkik.
Har börjat lite med pyntandet,
ljuskronan i vardagsrummet har fått
en lingonkrans,
och så har jag lite annat pyssel på gång.
Ha den bästa veckan.
Kram Anette

11 kommentarer:

  1. Helgerna det går så snabbt, de kunde gärna vara lite längre så att man hann med sånt man borde göra :)
    Fint med dina rönnbär, vitt och rött är så snyggt!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild, den ser så harmonisk och hemtrevlig ut! Ha en fin vecka! Helena

    SvaraRadera
  3. Jag tror erat kök är jättefint, spännande och se när du visar mer. Jättefina rönnbär du hittat. Och nu har snart måndagen gått, sen är det snart fredag..
    Fotot med dom små skorna och glitter-ekorren i trädet, det var det jag fotade till dopkort. Snabbt och gratis.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej, Anette!

    Åh så fint...MEN JAG VILL SE MEEEEER, hahahaha. Kan knappt bärga mig. Hoppas du lägger in fler bilder snart.

    Ha en trevlig kväll.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  5. Tjena bönan!
    jaha, det kan jag minsann tro att du har mer fint pyssel på gång! Jag har ju det allra sötaste lilla pyssel här hemma som du har gjort till mig en gång :-)
    Den ser jag varje morgon faktiskt.

    kram på dig vännen!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Detsamma. Ha en riktigt fin vecka:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  7. Du e´för go`!

    Önskar dig en mysig kväll.


    Varm kram Inka

    SvaraRadera
  8. Nu blir man ju nyfiken på köket :)
    Det ser jättesnyggt ut.

    Just nu så rusar tiden iväg, tycker jag. Måste börja planera för pepparkaksbak, om det ska hinnas med.

    Jag måste säga att jag älskar sjalen du gjorde!
    Så snygg!!!!!

    Kram Mari

    SvaraRadera
  9. Åh, Det ser så lantligt o fint ut.....Vad roligt! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vilken vacker bild , tack för tjuvkiken förstår att det blir ett underbart kök.
    Ha en jätte skön fortsättning på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Hoppas att du gaft en bra vecka! Här har tiden gått fortare än vanligt, redan fredag i morn igen???!!! Skönt, men herre jösses vart tar dagarna vägen?

    Va spännande med sonens nya lägenhet!!! Förstår att de blir lite tomt när han flyttar, men Lilla A håller er ju igång kan jag tro! =)

    Lilla E har haft SPA dag på dagis idag! Massage, gympa, fotbad och tom manikyr!!! När vi hämtade henne idag hade hon lila naglar!? Ja, jag vet inte vad jag ska säga? De ska börjas i tid...

    Igår var jag en sväng på loppisen och hittade en nästan sprillans ny cerise babybjörn potta. De var ett önskemål för att kissa på potta, en rosa! Nu står den här, men inget har hänt ännu...Gav 10:- så de var ingen större investering!

    Må så gott & ha en trevlig helg!!!!

    Kramar, Lina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails