torsdag 19 november 2009

Presenter.....




Hej allra bästa bloggvänner.
Har precis avslutat min arbetsvecka
(på jobbet,här hemma fortsätter den:)
En hel helg framför som man kan göra
mycket med.




Vi har så mycket roligt inplanerat,
bl.a överraskning med jobbet till
hemligt mål och releaseparty med
sonens band.
Det är en stolt mamma som går dit,
kan jag säga.




Har hittat en så fin tunika i mörkgrått
med broderade blommor på,
som är så fin så jag blir lagom
kalasig.
Kära mor och far var här med lite
presenter som syns på bilderna.
Dom vet verkligen vad man blir glad för.
Ljusstaken är ett loppisfynd,
som jag tycker mycket om.




Visar min dörrkrans som är gjord
av bark.Fin tycker jag.
Ha det bäst

Kram Anette

14 kommentarer:

  1. Vad roligt att få gå på sonens releaseparty! Visst ska man vara stolt över sina barn!!
    Fina saker du visar och roligt att få dem som gåvor dessutom :)
    Ja jobbet hemma tycks aldrig ta slut, men tillåt dig att njuta av ledigheten också så det inte bara blir jobb!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att få gå på sonens releaseparty.Man ska vara stolt över sina barn.Vilka fina saker du har fått .Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Det var mycket fint du fick, tvättbrädan såna passar bra överallt. Och tinan är jättefin nu till jul, dom små medicinflaskorna är jättegulliga. Hoppas det går alla tiders för sonen på releasepartyt.
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Förstår att ni är stolta och vad roligt att få vara med er son.
    Så underbart vackra bilder du visar.
    Ha det nu så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin dörrkrans du gjort!!
    Och den där ljusstaken gillade jag skarpt! Kul med presenter.
    Ha det nu lite skönt under ledigheten också! Och ha det så trevligt på releasepartyt!
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Klart att man är stolt över sina barn.
    Så kul med releaseparty!!!!!

    Härligt är det också att få presenter.Fina var dom också!Gillar din dörrkrans.Den är ju så fin!!!!

    Ha nu en riktigt fin helg.

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ja, nu var de helg igen, så sköööönt! =) Den här veckan har bara varit ett ända långt mörker tycker jag, reng och rusk och så mörk! Humöret blir ju därefter! Igår efter att vi hämtat Lilla E på dagis åkte vi och köpte hyacinter, pepparkakor, glögg mm. sen hade vi en MYSKVÄLL! De piggade upp och idag har vi haft sol! Tyvärr drar regnmolnen in´igen, men nu har man sett solen iaf!

    Lilla E fick sin spruta, de gick bra men hon blev lite lessen, men sköterskan var så go´!Sen fick hon välja en ny rosa tandborste med glitter i skaftet och tandkräm till! Lyckan var total! Jag trodde hon skulle välja en bamse ttdning, men nej de blev tandbortse! =)

    Va mycket skoj du har på g! Vi ska på bio med E i helgen om hn inte blir sjuk av sprutan, laban eller pettson.

    Må så gott & ha en trevlig helg!!!!!

    ps. vet att jag frågade dig förra året oxå, vart 17 lägger man in snön på bloggen???Är de i HTML koden ds.

    SvaraRadera
  8. Upps..., gillade din krans..,JÄTTEMYCKET!
    Sen tittar jag till höger och då upptäcker jag din tunika som du själv har sytt, härlig!!
    Önskar dig en underbar helg...
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  9. Det låter sm en kul helg framför er..spännande med realese party!!!!
    vad spelar han för sorts nusik?

    kramis o g helg!!!

    SvaraRadera
  10. Oj så mycket fint du visar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Hej Igen
    Oj så valarbetat näverhjärtkrans du har, vad fyndigt att göra näver på det viset, det klart snyggaste i björknäver jag sett hittills.
    Ja då vet jag att huset ovan är ert, men o så vackert det är.
    Och strutarna som du gjort du är verkligen en sann konstnär.
    Har du gjort taggtrådskronan också.
    Den gillar jag med enstaka prismor och glasbitar och hjärtan, så där enkelt, och lagomt.
    Jaha det finns så många duktiga i bloggvärden, och det gör mig glad att få se så fina saker.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  12. Dörrkransen är helt underbar!!

    SvaraRadera
  13. Det är kul med presenter!
    Speciellt när de är så fina.

    Hoppas att det gick bra på realesepartyt. Visst får man vara stolt som mamma :)

    Din dörrkrans var inte dum alls, me like.

    Kram Mari

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails