fredag 13 augusti 2010


Tjingeling igen.
En hel vecka har gått sedan
förra inlägget,
men min första vecka som
hemma-mamma har varit
ganska upptagen.

Inte många långa sekunder
har gått till bloggande,men jag
klagar inte för det utan
stortrivs.
Dagarna har pinnat på med Bvcbesök,
tandläkare,barnmott,och så det vanliga
som alltid finns där i bakhuvudet
när man sätter ner rumpan,
d.v.s tvätt,strykning och sånt.


En annan fantastisk sak,är ju denna
vackra bok,som kom i förra
veckan,och som faktiskt jag fick
vara med i.
Känner mej hedrad och glad att
tillsammans med så många
duktiga, få medverka i Lev Vackert.
Tack Ingela och Petra.



Undrar ni kanske vart min
utlottning tagit vägen,så kan jag säga
att den är på gång,men inte
riktigt klar.
Ja,detta får bli allt för idag.
Ha den bästa helgen.



Kram Anette

8 kommentarer:

  1. Jag så att du var med i den fina boken, var på mässan och tittade i boken och träffade Ingela.
    Underbar bok, vilka bilder!
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Godmorgon.
    Vilket fint uppslag i boken där det var foton från dig, så jättefint dom gjort med banden runt sidorna. Du kan verkligen känna dig stolt och glad, tänk och få vara med. Men så har du så fint och smakfullt hemma hos dig.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Förstår att du med ditt vackra hem fick vara med i den omtalade boken. Jag har inte fått mitt beställda ex ännu, väntar med spänning.
    Förstår också att du har mycket att stå med barnen men det måste vara bara roliga bestyr.
    Ha det gott i helgen och känn ingen ångest för dragningen ta dig tid vi som är med och tävlar väntar så gärna.
    Många kramar och ha det gott.
    Raina

    SvaraRadera
  4. Grattis till medverkan i boken!Den ser fantastiskt fin ut, så den måste jag nog kolla in.Roligt att höra att du trivs med tillvron.Ja, man brukar inte vara sysslolös som hemma-mamma!Önskar dig en fin helg!
    Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis att du är med i denna underbara boken.Jag har inte köpt den ännu med det ska jag göra.Verkar ju bara så underbar.Önskar dej en härlig dag rara du.....Kram Rita♥

    SvaraRadera
  6. vill ha den boken med! Himla mysigt du gjort med "kockan". Förstår att du har fullt upp som hemmamamma! kramis semlan

    SvaraRadera
  7. Vilken ära att få vara med i den vackra boken, men jag förstår det eftersom du har så vackert hem! Ha en fin vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. hej Anette, full rulle hör jag. i morgon börjar jag jobba efter 4 veckors semester. det tar ett tag att komma in i det , värst är att gå upp på morgonen. Hoppas du hunnit sitta ned i lugn och ro och läst i boken. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails