torsdag 23 september 2010

Och vinnaren är.......


Nu har jag räknat ihop...
lotter och länklotter och inför
lotter och mail.
Sammanlagt blev det 109 st.
Drog ett slumpmässigt nummer,
och det blev nr 67.
Började från början och räknade
mej fram till
Raina med bloggen Stenlycka.
Stort grattis till dej Raina,
maila mej din adress så kommer
tunikan på posten.
Har varit allra bästa höstvädret här idag.
Skogspromenad stod på programmet,
så barnen och jag gick iväg på en tur,
medan maken målade
sovrumsfönstret.
Det är startskottet för vårt nästa
projekt,renovera sovrummet.
Ska visa så småningom,
när det finns nåt att visa.



Ha det nu allra bäst,söta ni som
tittar in till mej.

Kram Anette

12 kommentarer:

  1. Grattis Raina till vinsten.vad härligt att vinna en tunika.1000 tack för en mysig tävling.men jag har missat den totalt.Fårhålla dom blå öppna om det skulle bli någon mera!!!!Hahahh.Önskar dej en underbar dag rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Kära Anette!
    Här sitter jag och stora tårar rullar på min kind, har jag vunnit din vackra tunika.....????
    Jag har inte ord för hur glad jag blev när jag läste....jag som nästan aldrig vinner på lotteri...och vilken vinst!!!!
    Jag som alltid beundrat dina vackra konstnärliga tunikor..... skall bli ägare till en, det är så fantastiskt. Du har verkligen gjort min dag nu skall jag gå ut och tala om för hela Tun hur glad jag är. TACK och STOR KRAM!!!!
    Raina

    SvaraRadera
  3. GRATTIS Raina för vinsten!
    Tack för en fin tävling!
    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Ett jättegrattis till Raina, den vinsten hamnade på rätt ställe. Hon kommer bli så fin i din tunika.
    Ha en härlig dag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren av den vackra tunikan! Och Tack för en fin tävling!
    Ha en fin höstdag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Grattis till Vinnaren!!
    Ha en toppendag;o)

    Många kramar Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis till den lyckliga vinnaren, är allt lite avis ;=)
    Ha en riktigt go helg
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  8. Grattis till den lyckliga vinnaren!...Kul att vinna en sån fin tunika...

    Ser allt den lilla tavlan med bibeltext där du har på burken...Jättefin!!

    Ha det fint i höstsolen...här har vi idag 17 grader =)

    Kram Loella

    SvaraRadera
  9. Å grattis Raina! Rätt person vann priset!!

    Ha en riktigt fin helg!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Ett STORT grattis till vinnaren!!! Nu väntar jag redan på nästa utlottning! =)

    Här är länken till sjalarna som jag tycker är så himla fina:

    http://www.esterelenora.com/

    Tror jag nämnde detta i ett tidigare mail. Nu har jag fått en ny kollega på jobbet som kände till dom och visste var dom hette. Ganska dyra...men SÅ fina. Vill ha! =)

    Idag har vi haft ljumna vindar här i Mölndal, så skönt! Lilla E och jag har varit på bokbussen som stannar utanför på gatan. En mysigt grej en mörk torsdags kväll...nu är de verkligen höst!

    Jag har SÅ mycket på g just nu, för mycket...men, men de ska väl lugna ner sig snart. Var i stockholm måndag + tisdag och nästa vecka blir de onsdag och torsdag...kul, men man hinner inte mycket här hemma.

    Du har visat så mycket underbart fint på bloggen! Njuter och inspireras i massor!!!!

    Vi hörs, må så gott! KRAM!!!
    // Lina

    SvaraRadera
  11. Ett stort grattis till den lyckliga vinnaren sv din fina vinst.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin tävling
    Kram Agneta

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails