onsdag 15 september 2010

Rostiga korgfynd i garaget.....



Hallå på er.
Idag har jag varit i garaget
och letat efter en rostig
affärskorg/hylla som jag ville
ha på den vita skänken.



Så här ser ni det färdiga
resultatet.
Följden blev då att jag började
flytta runt allt annat i rummet,
och är inte färdig än :)





Just nu vill jag förändra
överallt här hemma,och ett
rum som står på tur
är vårt sovrum,som behöver
en totalmakeover.

Förmiddagen idag tillbringade
jag med min bästa vän,
och både i morgon och på fredag
ska jag träffa goda vänner.
Har ni tänkt på vad rik man är
som har sina nära omkring
sej,och goda vänner som
betyder mycket.
Jag skriver ju inte så mycket om
min familj här på bloggen,
men ni ska veta att jag känner
mej så välsignad.
Om ni vill läsa om vår
familjesituation,så kommer
ett reportage i en veckotidning
om några veckor,jag ska säga till.




Ha det allra bäst
till vi hörs igen.

Kram Anette

17 kommentarer:

  1. så spännande att få se ett reportage om dig... ser jag fram emot...kul! kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Så viktigt att ha vänner! Reportaget ser vi fram emot :)
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Så läckert det blev med den korgen på skänken, satt igång lite i mitt huvud! Tack för inspirationen!
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det blev, kanonidé!
    Ska bli kul med reportage, längtar..

    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Snygg header!
    Tänk vad fina saker man kan hitta om man bara letar - det blev kanonsnyggt.
    Lät spännande med reportage! Hoppas du avslöjar i vilken tidning...
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej Anette
    Det är så roligt och ändra lite nu när hösten kommit. Har man sen sånt fint i garaget går det ju lite lättare. Blev jättebra med stålkorgen och alla saker du satte i.
    Ser fram emot tips om reportaget.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej Anette.. Första gången jag kikar in här, men absolut inte den sista..Sååå mycket fint att vila ögonen på..!!

    Varma Kramar Elij

    SvaraRadera
  8. Låter härligt med en dag med en god vän. Vad fint det blev med korgen. Ska bli spännande att få veta lite mer om dig och din fina familj i reportaget.

    Ha en skön helg!

    Kramar Anna-Lena

    SvaraRadera
  9. Titta gärna in på min sida, den handlar hihi om dig i dag. KRAM Petra

    SvaraRadera
  10. What a great blog you have.....i came from Petra.....i follow you now.....happy weekend...i really like when you visit mine blog...and maybe you will follow me too........love and hugs Ria...

    SvaraRadera
  11. It not work today i can't follow now i try later.......hhugs Ria...

    SvaraRadera
  12. Jag hittade också dig hos Petra. Vilken fin och inspirerande blogg du har..här tittar jag gärna in igen.
    Kram Pia i Ateljé Skogslyckan

    SvaraRadera
  13. Hejsan

    Underbara bilder du tar, och en trevlig blogg. Såg att du hade använt taggtråd till en krans , jag har också pysslat med taggtråd, det blev en ljuskrona. Kul att pröva lite olika material till sitt pyssel.

    Ha de/Ann-Louise

    SvaraRadera
  14. yes !! it works !!!....now i follow you.....

    SvaraRadera
  15. Det ble kjempe-lekkert!!!

    Nydelig blogg du har! "Ny" for meg;) Jeg linker!

    Ha en riktig fin helg!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvaraRadera
  16. Hej!!
    Hittade hit via Petra!! Så mycket fint det var här, kommer igen;o) Har lagt mig som följare!

    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails