tisdag 18 oktober 2011






Idag spöregn, med häromdagen
finfint väder för promenad och lite
fotografering.

Vet ni, nu kanske jag har fått tag i
bordet!
Håll utkik framåt helgen så
kanske det har kommit hem.





Tomteskägg, är det nån mer som plockar det?


Idag rensar vi kläder här och fixar i
stora prinsessans rum.
Det börjar bli mer och mer
färdigt där, och så snart det är klart ska
jag visa det också.




Nä, precis!
Inget är färdigt här, just nu.
Därför visar jag utebilder idag.
Allt är ett enda `hålla på med att
göra klart´.

Ni vet väl:)

Må så gott


10 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder, kastanjer är höstlycka för mej!

    SvaraRadera
  2. Och här var det en till som hittade hit :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du har tagit :) Roligt att läsa i ditt förra inlägg om jullängtan :) Själv väntar jag på julen hela hösten :) så mysigt såå! :)

    Hälsningar Josefine från Finland

    SvaraRadera
  4. Härliga höstbilder du tagit.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. *wihooo*
    bordet är på gång, heja Anette!
    Vilka härliga höstbilder, jag gillar kastanjer så mycket. Toppen att dekorera middagsbordet med (i allafall nu när barnen börjar bli större, he he)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder du tagit! Kul att du lämna en kommentar så jag hittade till dig :) ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Spännande!
    Vilka vackra utefoton!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder!! Här har också pågått operation utrensning av kläder i dotterns garderob, härligt att få lite ordning!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Vill titta in och säga ha det gott, sköt om dig, nu bär det av till Grand Canaria på semester för mig och min man.
    Hörs snart igen!
    Kram Raina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails