onsdag 22 februari 2012



Hej fina bloggvänner.
Häromdagen damp första numret ner i
brevlådan av en årsprenumeration
av Plaza, som jag fick av sonen
i julklapp.
En helt perfekt julklapp enligt mej.
Och i detta numret var det såå
mycket snyggt och
inspirerande.

Bl.a ett reportage från Mias hus,
(med fina bloggen Mitt Vita Hus),med otroligt
vackra och inspirerande bilder.

Japp, ett Eifeltorn har fått komma fram,favvoörhängen
i koppar, och min mobilväska.


Nu vill jag önska er en finfin dag.

Kram


7 kommentarer:

  1. verkligen en bra julklapp som varar länge! Ha en bra dag/Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken underbart bra julklapp,sånt gillas.;)ha en fin dag.Kramar Ulrika

      Radera
  2. Hej!
    vill bara tipsa dig om en fantastisk tävling på min blogg.Jag vet ju hur mycket du gillar Shell stolarna. Lottar nämligen ut 4 st shell stolar nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Anette!
    Jag gillar också Plaza Interiör!
    Du tar så fina bilder alltid. Och den gula stolen var superduper!
    Kram på dig vännen
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej!
    har mejlat dig ett väldans spännande mejl!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej Anette!


    Tycker det är en superbra julklapp att få!! Fick det själv fast då jag fyllde år :) Något man kan njuta av många ggr :)

    Ha det fint! Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. En mycket fin och bra julklapp att få.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails