torsdag 4 oktober 2012

Kök/porslin i Fabriken idag....




Hej alla fina som kikar in.
Där är jag lite föränderlig.Egentligen har jag
mycket vitt porslin, men nu har det tillkommit
mer och mer blått.





Köksporslin är ju ett ganska enkelt sätt
att förnya, och loppar man, så
blir det ju både billigt och personligt.


 


Sen har jag ju min svartvita blandning av
div koppar och skålar som används flitigt.






Jag vill gärna gilla muggarna man dricker i,
så många gånger om dagen.
Kan faktiskt bli lite sur, om jag får dricka kaffe
i `fel´mugg.För favoriten ligger ju så bra
 i handen, och det smakar ju extra gott då!




Det här är våra mattallrikar på grönbete i trädgården:)

Ha det finfint!





8 kommentarer:

  1. Åh så mycket härligt att vila ögonen på! Blåvitt porslin är speciellt min melodi, underbart.

    SvaraRadera
  2. Mycket fint porslin. Blåvitt finns det mycket hemma hos mig också. Det allra snyggaste var den första bilden med brickan tillsammans med det svartvita. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder på ditt hem och porslinet du har hemma.Fotonen både inne och ute :-).
    Blandningen av nytt och gammalt gillar jag också, heja dej.

    Ha en fin dag. // Lissen

    SvaraRadera
  4. Jamen titta! Det är fler än jag som bär ut porslin i trädgården. :)

    Jättefint porslin!

    SvaraRadera
  5. Ja,vad gör man inte för att få till bra bilder.;)))Fint!!!Kram Ulrika

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Åååå, blev alldeles nostalgisk då jag ser det blåvita engelska porslinet! Sånt hade min mormor!

    Ha en fin eftermiddag.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder. Inspiration.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails